.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران اعلام کرد ؛
برگزاری اولین میز کشوری توسعه صادرات لبنیات ایران در مازندران
شمال نیوز : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: اولین میز کشوری توسعه صادرات لبنیات ایران در مازندران با حضور نمایندگانی از استان‌های گلستان، گیلان، البرز، سمنان، تهران و خراسان شمالی برگزار شد.....

شمال نیوز : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: اولین میز کشوری توسعه صادرات لبنیات ایران در مازندران با حضور نمایندگانی از استان‌های گلستان، گیلان، البرز، سمنان، تهران و خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز ، محمد محمدپور در گفت‌وگویی ، اظهار کرد: اولین میز کشوری توسعه صادرات لبنیات کشور در استان مازندران به میزبانی ساری در محل هتل بادله برگزار شد.

وی افزود: به استناد دستورالعمل شورای توسعه صادرات سازمان توسعه تجارت اولین نشست میز کشوری توسعه صادرات لبنیات با محوریت استان مازندران و با دعوت از استان‌های گلستان، گیلان، البرز، سمنان، تهران و خراسان شمالی و با حضور رئیس انجمن صنایع لبنی ایران و واحدهای تولیدی، صادراتی لبنیات کشور با دبیری انجمن صنایع غذایی و دارویی مازندران تشکیل شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران تصریح کرد: هدف از تشکیل این میز شناسایی مسائل و مشکلات موجود در حوزه لبنیات کشور، هم‌فکری و توسعه صادرات است.

این گزارش حاکی است در حال حاضر قریب به یک‌هزار و 200 برند لبنی توسط 400 کارخانه در سطح کشور تولید و به بازارهای داخلی و جهانی عرضه می‌شود و این در حالی‌است که بر اساس آمار رسمی از انجمن صنایع لبنیات ایران، طی سال گذشته، 438 هزار تن انواع محصولات لبنی به ارزش 771 میلیون دلار به خارج از کشور صادر شده است.

71 واحد لبنی دارای پروانه با ظرفیت اسمی 2 میلیون و 500 هزار تن در سال در سطح استان مازندران مشغول فعالیت هستند که ارزش سالانه تولیدات صنایع لبنی استان مازندران، 2 هزار و 400میلیارد تومان برآورد شده است.

گفتنی است مهم‌ترین موضوعات مطروحه در این نشست، حل مشکلات گمرگی و بازار عراق، ضعف در حمل‌ونقل لبنیات، لزوم برگزاری نشست‌های تخصصی میز صادرات لبنیات با حضور مسئولان این وزارتخانه‌ها با اختیارات ویژه، بالا بردن سرانه مصرف لبنیات، تأمین شیر، تعرفه‌های ترجیحی و غیره بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.